Page 1 of 11 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 103

Thread: who are your top 4 ninjas for world domination?

  1. #1
    Has a Few Faves
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    79

    Default who are your top 4 ninjas for world domination?

    Hello..Just wanna ask guys if you want to conquer the whole world now and granting u are given the ability to
    summon only 4 ninjas from the narutoverse to do it ,who would u like to summon under your command and why?..andyou also want the world domination to be faster..so of course u have to select the best that u can have.
    Here is my list:

    1. Hashirama - can bind people with mokuton and can make forests instantly.
    2. Tobi - can go anywhere with s/t ninjutsu and send the presidents to another dimension.
    3. Pain - what happened to konoha in one day is an evidence.
    4. Naruto - unlimited tajuu kage bunshin enough.

    It is surely awesome to have not just one ninja but several of them under your command so I chose 4 instead of 1 or 2..tobi or anyone of high power up can do it himself but it's gonna be faster and more awesome with 4..so what about u guys?

  2. #2
    Korra is my waifu Fame Douglas's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    london, england
    Posts
    5,365

    Default

    hmmmm

    1. itachi - to distract the enemy by making them have extended debates about him while i encircle thier position and prepare to lay siege.
    2. madara - kage bunshin and ultimate ray charles. all i need really.
    3. kabuto - surpassed oros sceince skills, if oro gets retconned into surpassing kabuto then switch them.
    4. teuchi - my guys need to eat.

    seriously, nobody is beating that list.
    avatar and sig by shadow

  3. #3
    Honestly, I don't give a fvck anymore... mangakid95's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Mekakushi Dan
    Posts
    3,446

    Default

    ^lol......

  4. #4
    Has a Few Faves
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    79

    Default

    holy crap!!!..i should have thought of teuchi...

  5. #5
    Has a Few Faves HazardAim1's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Wish I knew
    Posts
    66

    Default

    Haha nice thread xD

    Hmm, let's see...

    1. Madara - Well it's obvious why one would choose him lol, he's strong as hell xD
    2. Nagato - After getting younger in his reanimated form, that Nagato. Unlimited chakra + the smallest chibaku tensei is enough to destroy a large area, very useful.
    3. Minato - Obviously fastest thanks to his FTG ability. And also really strong. Great for assassinations I guess lol
    4. Tobi - His sharingan is very OP. Can even teleport people easily just about anywhere.
    Last edited by HazardAim1; 04-21-2013 at 06:17 PM.

  6. #6
    A Page Flipper BloodShotEyes's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    13

    Default

    pfffff

    1) I will choose Madara cuz he inspire Fear and he is very powerfull .
    2) Minato - because of FTG tehnique , my team will be everywhere .
    3) Hashirama - He can do mokoton clone jutsu => an army with a lot of soldiers
    4) Shikamaru - Brilliant mind , he is a genius . With him i guarantee 100% dominance.

    I think that's perfect !

  7. #7
    One of The Followers pulos's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    130

    Default

    to conquer the world? ^^ hmmm let's see

    1. Madara - I'd need his genjutsu ability to manipulate people and force them to do what I like
    2. Hidan - I'd need him to torture some bastards to death looking and laughing them in the eyes
    3. Hashirama or Yamato - to create a lot of forests and to build me a beautiful house
    4. Sakura - to be my slave and a housekeeper

  8. #8
    Posting Phantom wildgoosechase's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    battery city
    Posts
    703

    Default

    hahaha what fame said about itachi
    1) gaara- he has the ultimate defense.
    2) zabuza-a true ninja. i dont depend on the same overpowered people.
    3) neji- lack of screen time made people forget he was a jounin and most likely damn powerful at that. plus pt 1 he was bad ass
    4) pain (not that skin and bones, emo boy nagato)- i gotta have one god whose strength could utterly crush the rest. what better leader then pain.

  9. #9
    Howaitoraion Frankhauser's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    331

    Default

    My list:

    Tobi - His S/T migration is better than Minato (and Tobirama), so he can teleport people anywhere as fast plus can imprison and store things in another dimension. He has Sharingan to induce people into crazy ilusions and mind control them, has rinnigan and mokuton. (If i could only chose one this would be the guy).

    Kabuto - genius scientist capable of developing new powers to dominate the world. (If Orochimaru proves to be more capable than Kabuto in the next chapters swith to him)

    Naruto - just so he can talk no jutsu other people to join my cause. ok, the fact he is crazy strong, with a possibility of creating a large army of himelsef all kage levels is also a huge factor.

    Tsunade - Best medical ninja, it would come in handy.
    Last edited by Frankhauser; 04-21-2013 at 07:13 PM.
    ~
    If in a tough spot, never give up, don't panic, calm yourself down and you'll have much more time and power to figure out how to turn things over.
    Frankhauser

  10. #10
    Aurora Rising! ~Jellal~'s Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Prism Stone
    Posts
    6,566

    Default

    Quote Originally Posted by Fame Douglas View Post
    hmmmm

    1. itachi - to distract the enemy by making them have extended debates about him while i encircle thier position and prepare to lay siege.
    2. madara - kage bunshin and ultimate ray charles. all i need really.
    3. kabuto - surpassed oros sceince skills, if oro gets retconned into surpassing kabuto then switch them.
    4. teuchi - my guys need to eat.

    seriously, nobody is beating that list.
    Hey this was gonna be my list! pfffff

    MINE
    1) Madara, OBVIOUS CLONE RAPE with Pure destruction of Meteors and Army of PS.
    2) Orochimaru, since he is still better than Kabuto.
    3) Itachi, infiltration and all aspect.
    4) Teuchi

    Bonus: Juubi my mascot.
    Bonus: Izuna, the guy who dies first.
    Bonus: Mei, Sakura,Hinata, Tsunade, Ayame and Konan are my prostitutes
    Matching Set with and by Tatsumaru Raito-senpai~


Page 1 of 11 123 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •